Khamis, 21 Februari 2008

Top 3 Pilihan saya untuk PERSEMBAHAN American Idol perempuan top12

Ini top 3 pilihan saya mengikut susunan setelah menyaksikan persembahan kesemua peserta TOP 12 ppuan Amrican Idol hari ini ... Saya menontonnya melalui internet ...

PILIHAN 1 - CARLY SMITHSON dengan lagunya Shadow Of your Smile, tone suara yang bagus dan sgt selesa atas pentas, walau banyak yang tidak menyukainya setelah diketahui bahawa dia pernah rekoding ( masa umor 15 - Jaclyn pun pernah maaa ) tetapi dia tetap nyanyi dgn penuh dinamik.. dari mula sampai penutup lagu ... saya pilih Carly

PILIHAN 2 - Filipino-American Ramiele Malubay nyanyikan lagu You Don’t Have To Say You Love Me, kawalan vokal yang sgt baik dan tahun ni saya rasa dia boleh pergi sejauh top 5 dalam american idol 7 ni ... dia punya pakej yang lengkap dari segi suara dan fizikal utk menjadi artis yang lebih komersial.

PILIHAN 3 - Asia’h Epperson memilih lagu Take Another Piece of My Heart, lenggok dan tone suara yang lantang serta kawalan vokal yang baik. Saya memilih Asia'h kerana gaya persembahannya dan juga tone soranya yang nyaring.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan