Selasa, 4 Mac 2008

Passport Antarabangsa Pertama saya hehe

Semalam ambik cuti semata-mata utk buat passport last minute coz ari khamis dah nak jalan ke pilip, xceli ni paspot kedua tp yg dulu hanya paspot terhad yg sa guna masa studi di Kuching Swk. Apa apa pun buat paspot memang membusankan erkkks, lagi satu, muka dlm pic paspot mcm muka penyangak @ dikehendaki huhuhuhu





6 ulasan:

  1. aaa buat passport pun bising..hehehe...ye ye..mau p pilipin sudah...jumpa di sana...

    BalasPadam
  2. mistilah bah adehhhh ...

    BalasPadam
  3. Macam muka 'lelaki kuching'..tidak cukup 'cas' hehehe.. lari..lari..!!

    BalasPadam
  4. gidung tatap kedapatan tu tahun kelahiran ko sanaaaaaaaaa bawah tue hahahahahah

    BalasPadam
  5. oo... ko penah study di swk. Di mana tu? Mana church ko pergi dulu? SIBOG ka?

    BalasPadam
  6. Sa studi di Politeknik Kuching jalan Matang Swk bah ...

    BalasPadam