Rabu, 30 April 2008

AMERICAN IDOL TOP 5 ..

TOP 3 SAYA MINGGU NI

1. BROOKE WHITE - I AM I SAID - DOWNLOAD

Walaupun apa pun ramalan dan walaupun banyak mana pun org nak dia out , walaupun org persalahkan dia yang CARLY out last week NAMUN saya tetap menganggap ini yang terbaik dari semua persembahannya selama berada di American Idol, saya tidak kisah dia OUT dengan persembahan vokal live seperti ini .. dia bukan penyanyi pop bukan penyanyi RnB ( yg kebanyakan nya kena menjerit utk di "wow" oleh penonton " Brooke hanya menyanyi dengan cara yang ringkas, TAPI nyanyiannya berasal dari "jiwa" ... membuatkan lagu lagu yang dinyanyikan nya menjadi hidup dan dekat dengan kita.

2. DAVID COOK - ALL I REALLY NEED IS YOU

Sekali lagi David Cook melakukan "magic" dalam persembahannya terutama tona rendahnya .. ianya amat mengagumkan .. wowwwwwwww go go go ... PILIHAN JUARA SAYA MUSIM INI.

3. JASON CASTRO - FOREVER IN BLUE JEANS

Nah ... ini lagi satu versi lagu yang menjadi akaustik dengan sangat baik ... versi ni memang best . Tona sangat sesuai dan nda payah komen lagi lah .. besttt jadinya lagu ni ...


Sayangnya fav kebanyakan org DAVID ARCHULETA bagi saya TERUK minggu ini .. ntah ! Sebab syeasah juga sangat bagus minggu ni .. jadi SANGAT SUKAR UNTUK RAMAL SIAPA AKAN OUT !!!!






Tiada ulasan:

Catat Ulasan