Rabu, 21 Mei 2008

FINALE American Idol 2008 - DAVID vs DAVID - WOW !!!

Saya baru saja mengikuti persembahan untuk ketiga tiga lagu yang mereka nyanyikan, kedua-duanya mempamerkan kualiti tersendiri TAPI secara keseluruhannya dari SEGI PILIHAN LAGU dan LAGU BARU yang di berikan nampaknya final ini memihak kepada DAVID COOK ( YAY !!! ) tapi dari segi populariti nampaknya memihak kepada DAVID ARCH ( ARGHH !!! huhu ) ... mudah mudahan David Cook yang akan menang ... Dan buat pertama kalinya David Cook menangis .. wah penangan lagunya terutama lagu pertama memang best ..


David Cook berjaya mempamerkan kemantapan vokal "alter" nya dalam 3 buah lagu
1. I Still Haven’t Found What I’m Looking For - WOW !!
2. Dream Big - Lagu baru yang WOW !! ( berbanding lagu baru David A yg kureng )
3. The World I Know - WOW !!


Dan David Archuleta membuktikan dia penyanyi yang bagus dlm
1. Don’t Let the Sun Go Down on Me - WOW !!
2. In This Moment ( Kureng huh )
3. Imagine - WOW !!

PILIHAN UNTUK JADI JUARA = DAVID COOK !!




4 ulasan:

  1. Sorry for the unrelated comment, but....It's BACK! Come JOIN the SABAHAN BLOGGERS GATHERING if you haven't already! Please help to spread the word around. Thanks. :-)

    http://www.facebook.com/event.php?eid=11106859543

    http://danielfranklingomez.com/blog/sabahan-bloggers-gathering-2008/

    BalasPadam
  2. deii ni 2nd time suda la c david cook nangis..ketara inda ikut perkembangan, uhuk! ko silap gidong..memang best juga david cook tp based on performance david A yang lagi bagus! tiga2 lagu david a yg best!! lalallaa

    BalasPadam
  3. Gallivanter ok bah ..

    Mamai dua dua american idol pun bagus malah top 10 dorang semua bagus2 kalau nak bandingkan dgn produk af kita tu yang hampehss TAPI oleh sebab semuanya bagus maka FAKTOR AKHIR yang saya mahu nilai adalah ORIGINALITI dan KARAKTER persembahan mereka di mana DAVID COOK memiliki nya melebihi peserta lain termasuk DAVID A ...

    BalasPadam
  4. uisehh macam arif ko ni pasal2 mengomen! ialah sma2 bagus juga david tu..af? hurmmm stacy nadia n riz ja ok, yg len2 hampa!!

    BalasPadam