Khamis, 5 Jun 2008

Harga minyak Naik - mcm2 ragam berlaku ... huhuhu

Semalam terkejut juga lah ( buat buat terkejut huahahaha ) masa dlm perjalanan balik opis bila sepanjang kawasan yang jual petrol kena jemm tu jalan, ingatkan kerajaan bagi minyak freee rupanya minyak dinaikkan plak keesokannya huahaha

Terus saya ingat kempen salah satu parti politik ni yg buat "nubuatan" b4 hari mengundi hari tu, benar2 berlaku wo .. hmmm

SEBELUM


SELEPAS


APA KATA HATI ? APA KATA ANDA ? cuba bagi komen sket .. setuju atau tidak sebab kerajaan akan membayar anda RM625 bagi pemilik kenderaan berkapasiti enjin sehingga 2000cc manakala bagi kenderaan dgn kapasiti enjin 250cc dibayar RM150 setiap kali anda renew roadtax kereta anda.





7 ulasan:

  1. ya o! btul2 jadi ba..hermmm

    BalasPadam
  2. RM625 tu lebi kurang minyak RM 50 sebulan ja untuk tempoh setahun. Gila ka... RM 50 tu dengan harga RM 2.70 seliter tu nda kan ke mana pun. Pigi balik kerja seminggu pun nda cukup bah RM50 sebulan.

    Senang la diorang bilang kasi rebet, tapi pikir balik RM 625 bahagi 12 bulan... naaa

    BalasPadam
  3. saiful.. betul tue.. satu lagi dorg tak pikir, nda semua org sama perjalanan KM pi keja.. ada yg jauh.. ada yg dekat, tp dpt sama rata rm625..

    bagus cari kereta2 buruk dlm sepuluh.. parking ja d rumah.. yg penting ada kad, so dpt la RM625x10setahun... ekekeke...

    doomsyear la ini tahun... mana lagi 'domino effect' nnt when semua harga barang naik.. tariff elektrik naik.. :(

    BalasPadam
  4. aaaaggh.. bila gaji mau naik jugak !!!!??

    BalasPadam
  5. ini lah yg terjadi bila kuasa jatuh pada tangan yang salah. tapi mereka2 lupa, ada naik ada turun juga...sekarang mereka di atas, tinguk taim diurang di bawah, sia mo join sekaki pijak2 kepala diurang...palui2 yg miskin tmbah susah, yg kaya tambah senang...(emo di awal pagi)

    BalasPadam
  6. sepa suruh undi BN, sekarang merasa lah kita. sudah bulat2 tu Pas kasi tau undi BN harga akan naik 70 sen tapi, masih juga p undi. koto.

    BalasPadam
  7. i dont think the goverment is serious helping us. join kami demo PROTES on july 12nd di klcc!

    BalasPadam