Isnin, 15 September 2008

Gidong dan Susan :)



44 ulasan:

  1. ya ya..cantik la bah kamu ni 2 ni..sip lagi kamu nda bida la..hahha..

    BalasPadam
  2. wow... nice pic.... heheheh sama padan... hehehehehe

    BalasPadam
  3. aik ada buat filem ka pula time tu? apa tajuk kemboja kuning? he he he

    BalasPadam
  4. hehhehe...lovely..."MESRA.!!!!!"

    BalasPadam
  5. Xigorx - tu lah bah, tp janganlah bah jilos .. hehehe tapi ma kaseh sebab pic2 ni, korang memang PRO ambil gambar .. subjeknya mesti cantek kalau korang yang ambil hehe

    Kematz - Ma kaseh ma kaseh :) hahaha

    PS - Filem dugong tengah hutan ada lah haha

    Zuer - ma kaseh :p

    BalasPadam
  6. santik...sama padan..tapi..napa ka baju tu..BULI BA KALAU KO....iskkkk......

    BalasPadam
  7. Nel - Bukan baju rasmi korang kah tu ? hahahaha

    BalasPadam
  8. wah... buli buat filem ni.. hehehehe

    BalasPadam
  9. Takde pape nak komen.....

    Dok diam2 kat tepi je....

    BalasPadam
  10. sukalah tu si mesh pic dia kena bilang alawah..

    sa suka yg ko ndada baju sama tompok.. ngam bah.. cantik sama padan.. jadi kapel pun ngam.. meuehee.. cuma ada satu part si tompok agak kaku.. tau lah kau tu mana satu.. bagi sa kaler juga cantik.. bg blur hijau tu sa suka.. nanti lah sa pun mo buat mcm ne.. tapi pandai kah nda sa nda tau belum cuba.. ada suda model sa lelaki tapi pmpuan lagi belum ada.. hehe nanti sa jadi model pompuan.. mauaha..

    suda sa pegi memuji si mesh.. hehe..

    bamboo's owner

    BalasPadam
  11. alalalala..ini baru la posing ..mcm mau tuuuuuuuuut ja trus kan??hehehehe..klu mesh tu suka la dia tinguk yg begini ni..ish2..klu masuk tv ni buli diklasifikasikan sbg 18SX ni dong!!

    BalasPadam
  12. aikk c mesh ka ambi ni gmabr???? emmmmmmm....

    BalasPadam
  13. satu langkah permulaan yg baik... abang sokong dari belakang.. (nape pulak bang dok belakang???)

    BalasPadam
  14. Bamboo - Ya c mesh lah tu memang pandai dia tu ambil gambar hahaha

    Arnabgumuk - Ni masih kalsifikasi dia adalah "U" .. k

    Qrish - Ya c mesh haha

    Abg Bear - Ma kaseh atas sokongannya . :)

    Budlee - Iklan apa pula ?

    BalasPadam
  15. wah..mesranya..! hehehe..

    siapa tu bah...?

    nampak sepadan..

    siapa le yg snap picture tu..cantik betul..!

    BalasPadam
  16. putubambu - kawan gidong yang ambil hehe

    BalasPadam
  17. kuang kuang kuang si gidong avoid soklan yg lain sikit.. muehehe.. dia jawab pasal gambar saja..

    momiogu noit kawan nuh kusai mantad hilo soborong.. haro noh yg oruol ginawo tih.. wakakakaka ngam ka sa sakap itu..

    bamboo's owner

    BalasPadam
  18. Tuk oi bamboo salah lah dusun ko ni .. langsung nda ngam

    BalasPadam
  19. bah sa hentam2 ja mah.. tapi kau mengerti mah kan? muehehe..

    kadazan sa straight lagi dr dusun.. hik hik..

    bamboo's owner..

    *jgn marah nanti sapat tua..

    BalasPadam
  20. Idong Korual do mato ka Lotihim.. Budaya pononghilo sampaping ka...

    BalasPadam
  21. Bamboo - Kadazan sa gagal lah hahaha

    Tanpa nama - apa pula yg koruol mato .. huh

    BalasPadam
  22. mimang betulkah ni? ataupun berlakon saja? hehe..

    BalasPadam
  23. Gorgeous..absolutely beautiful..wewwiitt....ehem....did i miss out on latest info ka? ahakssss ;)

    BalasPadam
  24. Pirut - ko ni bos .. ehehehehe

    Budlee - ko ni suka buat iklan lah haha

    Dopey - Wah sudah lama ko nda muncul ah, mentang2 lah ehem ....

    BalasPadam
  25. wow romantik nyer dia.. ni btl ker drama ni gidong?... huhuhu

    BalasPadam
  26. Ijam - Macam tu pun drama kah ? huahahaha

    BalasPadam
  27. mmmmmm kurang sesuai la.....hehe

    BalasPadam
  28. nahh kan memang lakonan bah...entah lerrr

    BalasPadam
  29. sy rasa gmbr kamu lum cukup intimate lg...bleh nmpk yg kamu masi kaku....huhuhu.....berusaha lah lagi.....aza! aza! fighting!

    BalasPadam
  30. Clarice - Bulum cukup kah huahahaha , apa lagi yang kurang ah ? hehe

    BalasPadam
  31. x padan la...hehehe.. u r handsome n she is just so so... hohoho... is it ur girlfriend?

    BalasPadam
  32. Tanpa Nama - Erkkkks wutever .. bagi saya dia lah wanita paling lawa :p

    BalasPadam
  33. Thanks ah my dear GIDONG....terharu sy walaupun sy ni ndak la selawa JESSICA ALBA...tpi yg penting hati sy lawa kan dear

    BalasPadam
  34. adeh dong.. byk jeles kau sama tompok.. kekeke.. sapa la tanpa nama diatas tu..

    bagi sa tompok lawa.. :) yang betul

    bamboo's owner

    BalasPadam
  35. Tompok - tu lah pasal ... ko lawa d hati ku :p

    Bamboo - Ntah sa pun nda kenal bah

    BalasPadam
  36. bah sapat2 la khabarkan berita gembira sa inda sabar da ni mau buat katering, dan jgn lupa kami sedia berkhidmat ha ha ha

    BalasPadam
  37. jadiii bila la mau tunang? sy tunguu sja ni kontrak katering...sekian

    BalasPadam
  38. PS - LUMIS :
    Banyaklah kamu sana ... hangus tu masakan kamu nanti hahaha

    BalasPadam
  39. kami mmg pandai ba gitung pandai mencari peluang ... bagus apa ada ketering dari kami tidak cerewet sedap lagi kami masak ha ah ah aha

    BalasPadam
  40. buli tahan..hehehe tapi sia yang tidak tahan... kwang kwang kwang.

    BalasPadam
  41. UIKKK SA PUN MAU..SA TUKANG MIKAP LA AHHH

    BalasPadam