Khamis, 11 September 2008

Klip Video - KHIANATI CINTAKU

Setelah mendapat feedback yang agak baik dari kengkawan gidong ( baik ke ? ), gidong tekad membuat video klip dari lagu ni, sebab ni lagu yang gidong nyanyikan sendiri, ianya telah Abg Bear uploadkan di imeem dan gidong dapat komen2 yang memberangsangkan dan mencadangkan agar lagu ni di"utube"kan .. so apa salah gidong buat klip untuk lagu ni, disamping gidong dapat meningkatkan teknik pembuatan video klip walaupun menjadi kameraman dan model sekaligus hahaha. Lagu ni adalah versi studio yang dirakamkan di IMotion Studio oleh Chris. Moga ada yang terhiburlah dgn klip ni walaupun ianya kelihatan "frust" dari segi subjek yang dipaparkan dalam keseluruhan klipnya. Ianya memakan masa selama 3 malam ( tdk masuk siang haha ) utk siapkan klip ini, sebab gidong nak hasil yang bagus utk klip ini :P Layannnn ja lah klip amatur nih saja suka suka riang ria hehe



KHIANATI CINTAKU
Music by Guy Chamber
Lyric by gidong

Saat denganmu
Ku lalui, pengalaman dan
Sebuah kisah
untuk memiliki
Kasih dan sayang ….

Namun t’lah hilang
kau melukai dan kepalsuan
Kau mendustai , segnap hatiku
Mengapa sanggup
Mengapa kau khianati …… :((

CHORUS :

Tlah ku coba untuk jadi milik mu
Namun kau tak inginkan
Menjadi milik ku
Dan kau tahu
Ku t’lah mencintaimu
Dengan nafas hidupku
Kau melukai
Mengapa sanggup
Kau khianati cinta ku ……

Saatnya tiba tuk ku mulakan
Sebuah kisah,
Kisah hidupku
Ingin kutuliskan tanpa cintamu

kau mendustai dan kepalsuan
Mengapa sanggup
Mengapa kau khianati ……

CHORUS :

Tlah ku coba untuk jadi milik mu
Namun kau tak inginkan
Tuk jadi milik ku
Dan kau tahu
Ku t’lah mencintaimu
Dengan nafas hidupku
Kau melukai
Mengapa sanggup
Kau khianati cinta ku ……


19 ulasan:

  1. wah sudah promote sendiri ini lagu.. bagus bagus....

    BalasPadam
  2. Danny... boleh ker abang komen sedikit pasal video nih?? kalau dibenarkan baru abang komen...

    BalasPadam
  3. Kemat - DUSHHH DUSHHH

    Abg Bear - Silakan dengan segala hormatnya ... :)

    BalasPadam
  4. wawawa...3 malam ek buat benda nih?

    BalasPadam
  5. Zuer - yer lah .. editing tu yg bikin lambat .. crop, ambil minit dari ke minit mana .. adehhh menyusahkan sungguh haha

    BalasPadam
  6. kalau diletakkan lip-sync kan best. nampak cam artist betul....

    ni cam model klip karaoke je!

    hehehe

    tapi....it is a gud effort from u. gud job gidong! 2 thumbs up

    BalasPadam
  7. Fendi - Ya nanati gidong buat versi 2 sebab nak cuba sinkornis lip sync dgn audio .. nak belajar part tu lagi ..

    BalasPadam
  8. gidong...waa..ko bahasa kan diri ko gidong sudah skg aa..Mesh tak tau pun...Hahahaha...pa2 pun, video clip gidong ni besa2 ja la..bleh diperbaiki lagi..dan jangan la vain sangat..tapi peduli gidong la...huahuahuahuahua..Gidong the botak man...

    BalasPadam
  9. Mesh - WHATEVER !!!!!!! :p huahahahaifv

    BalasPadam
  10. gidong...zuer tengok video gidong nie banyak pic repeat. cuber tambahkan tempat yang menaraik kat k.kinabalu. mesti banyak tempat yang menarik..!! tak pun ambil video masa bawak kereta...

    BalasPadam
  11. Zuer - nanti gidong buat lagi kalau dah cukup mahir .. buat video klip ni rumit lah hahahaha, sekarang gidong tengah belajar teknik editing video dari segi pen"cahayaan" dan pengurangan/penambahan warna seperti kita buat editing photoshop spt gambar statik ..

    BalasPadam
  12. bravo bro gidong!

    BalasPadam
  13. tingkatkan usaha untuk menambahbaikan mutu penghasilan video klip gidong
    all the best bro...

    BalasPadam
  14. wah dah jadi Artis sekarang!! taniah ijam ucapkan pd Gidong sbb mampu menyanyi & mengubah lagu sendiri.Tak ramai yg leh wat mcm kamu ni..hehehe!! yg penting Abg bear leh interframe gak kat cini..nak tumpang popuriti ker... jgn mare saje gurau

    BalasPadam
  15. wow
    best2 lagu nie best laaa
    suara gidong pn best !
    nnti bleyh la rakam album
    :D

    BalasPadam
  16. Terima kasih tinggal comment di dalam blog saya... Nice lyric there... Video klipnya pun bagus... Saya akan cuba carikan chordnya...

    BalasPadam
  17. Sharil - Ma kaseh ... ni buat utk suka suka saja, bukan nya mahu jadi artis hehe

    Ijam - Ma kaseh, buli bah kalo ko. hehe

    Enchek - Sekali lagi ni utk suka2 ja, bukan mahu jadi artis hehe

    Evildead - nanti saya ambil kod nya tempat kamu .

    BalasPadam
  18. uiii nah lagu ni, sia pernah jatuh cinta tidak lama dahulu dnegan lagu ni.... ngehehehe

    BalasPadam
  19. mau dengar balik ni lagu ni masa ni hahaha

    BalasPadam