Isnin, 29 September 2008

SELAMAT HARI RAYA Dari GIDONG untuk semua ...


SELAMAT HARI RAYA BUAT PENGUNJUNG BUDIMAN ..
BAGI KUIH RAYA LEH TAK ? haha


19 ulasan:

  1. gambar last tu ba..napa ka slipar jipun tu d kasi nampak..:D

    BalasPadam
  2. Nel sengaja bah tu .. biar semua tau kami pakai selipar ja lalalalala

    BalasPadam
  3. oo nel..kalu kaki ayam la kan cantik haha

    BalasPadam
  4. LUMIS - tu lah pasal .. ni nak suasana klasik kg bah .. tak kan pakai tumit tinggi hahahaha

    BalasPadam
  5. gidong nampak hensem sangat pakai baju melayu warna biru :) sudah ada semangat raya sekarang *bagus2* jgn lupa datang Brunei yeah :) hehe... salam lebaran gidz

    BalasPadam
  6. RIZAL - Apa kena mengena raya dgn dtg brunei hahahaha ... Ma Kaseh atas komennya dan selamat hari raya .. duit raya mana ? huahahaha

    BalasPadam
  7. Selamat Menyambut Raya Aidilfitri.

    BalasPadam
  8. SINGASONG - Selamat Hari Raya juga buat kamu ...

    BalasPadam
  9. menarik nyer semua pict tu, ngan berbaju melayu.. duit raya dah siapkan ker? nak duit raya leh tak gidong.. Kalau nak kuih raya dtg ler cini beraya di kampung. Anyway Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir 7 batin

    BalasPadam
  10. wah nampak muhibbah sangat...
    selamat hari raya.... heheheh...

    BalasPadam
  11. IJAM - Duit raya ijam yg kena bagi lah hahahahaha kuih raya sekali jangan lupa hehe

    BalasPadam
  12. KEMATZ - Memang muhibah nya disini sgt tinggi hehehe apa apa pun Selamat Menyambut Hari Raya .. Kurangkan makan dan minum haha

    BalasPadam
  13. i like the last picture

    sesuai nak buat persona kad raya

    BalasPadam
  14. Budlee - Selamat hari raya .. hehe

    BalasPadam
  15. Hafiz - mestilah sambut walaupun bukan muslim hehehe

    BalasPadam
  16. memang cun ...

    BalasPadam