Rabu, 29 Oktober 2008

Buat Sembah Tamu dan Tarian Rampaian di DEWAN UNDANGAN NEGERI KK

Lantaklah , bukannya penari pun, org biasa main bola ja bukan menari , tetapi syukur dapat juga ikut step semasa sembah tamu menyambut TYT ( kalau nda kena pancung hahaha ) .. ni antara pic yg diambil oleh org semasa latihan dan persembahan.



12 ulasan:

  1. Teringat zaman jadi kaberet dulu..........


    5 6 7 8....

    salah tuuu...yang belakang tu kenapa tangan letak salah?
    bukan melekat laaa....

    BalasPadam
  2. ape lagi yg gidong leh wat.. KAMI tgk semua gidong dah rasa n teroka..

    BalasPadam
  3. aiseh.gidong! menari jg ko rupanya..bah ada video ka? kasi masuk dulu sini bah..sa mau tgk ko menari hehe

    BalasPadam
  4. ini macam sudah boleh menari di Kampung Budaya ini macam...

    TakSangkaYe...

    BalasPadam
  5. AFFENDI - Zaman Kisah Hang Tuah kah hahaha

    FIQREE - Tak hebat mana pun, kena paksa jadi kena ikut lah hahaha

    BalasPadam
  6. IJAM - Apa apa pun gidong boleh buat hahaha

    MRS EZMAN - Ada videonya tapi tak payah masukan d sini .. hehe

    KEMAT - Tak der maknenyerrrr hahaha

    BalasPadam
  7. kalau masukkan video musti lagi glamer!

    saham terus naik mengatasi pasaran bursa saham asia yang merudum gara-gara ketidakstabilan ekonomi dunia. tak caya cuba letak tengok....

    tapi kan....dalam banyak2 orang kat tempat kerja tu, kenapa gidong ek? musykil.....adakah pejabat itu ada 3 orang lelaki saja?

    BalasPadam
  8. kasi masuk ja bah...sa mau tgk sembah tamu kamu n tarian rampaian..rindu sa mau menari balik. manatau blh ambil step sikit hehe

    BalasPadam
  9. gambar last tu...
    eh senget, eh eh eh.. hati2 nanti jatuh huhu

    BalasPadam
  10. MRS EZMAN - Tidak payah lah ahahaha

    RIZAL - Kamu lah yang senget haha

    BalasPadam
  11. you can sing, you can dance, so what else can you do :D

    BalasPadam