Selasa, 28 Oktober 2008

WHATEVER !!!!!!!!!!!

Sowie buat pengunjung, gidong tengah diserang penyakit malas .. huhu ada sesiapa punya tips utk penyakit malas ?

Harap2 bisuk jadi rajin sudah bah ni ... jangan memanjang malas ja .. AMin


15 ulasan:

  1. Malas kau Dong? Its time for a holiday? Ndak lama lagi Christmas...jgn kau risau, kawang.

    BalasPadam
  2. Hai..Thanks reply my comment. Kalau malas maknanya dah tiba masanya pergi bercuti...Jangan sampai stress ye..lynda

    BalasPadam
  3. senang je nak ubat penyakit malas tu!

    pergi naik signal hill...pastu terjun. sure terubat penyakit malas tu!

    kaaaaaaaaan?

    BalasPadam
  4. TIGERLILY - Kalau cuti p US mcm ko bulilah hilang malas haha

    LYNDA - Ya tapi teda cuti sudah ni hehe

    AFFENDI - Ko dulu lah terjun baru saya hahahhha

    BalasPadam
  5. kalau malas.....ubat dia berkawan dgn kilau....pas 2 ckp2 dgn kilau sampai ttidur...hahahhha

    BalasPadam
  6. ALING - Bagus saya makan kilau hahaha

    BalasPadam
  7. dah cuba terjun
    tapi tak cukup tinggi.

    balik kl terjun KLCC lagi bagus.....

    BalasPadam
  8. can't help you much Gidz, sa pun malas jugak hehehe

    BalasPadam
  9. jan malas bah...nti sy tia syg ooo...hehehe

    BalasPadam
  10. gidung..tu gambar mcm org isap gam ni...hiskkk..mcm yg ketagihan suda..wakakaka..jan malas2 kama..nti koupusan nda syg...

    BalasPadam
  11. AFFENDI - Tdk perlu cukup ketinggian utk terjun huahahaha palis palis ..

    RIZAL - Kamu memang dasarrrr haha

    TOMPOK - Ok bah kalau ko :)

    NELL - Ko pernah isap gam lah ni kan ? sebab tu ko tau hahaha

    BalasPadam
  12. sy tdk pernah isap gam..tapi pernah nampak org isap gam..mcm ko..wakakakakaaa..tdk ba gidung...jan la ba serius..

    BalasPadam
  13. NEL - ok bah kalo ko hahaha

    BalasPadam
  14. dong....kalo malas kan time jipun dulu2...bagus kerat jak ko punya leher jari kelingking ni...kih3...

    BalasPadam
  15. ROY - Ko putunglah tangan ko dulu baru suruh urang deiiii

    BalasPadam