Isnin, 17 November 2008

Gidong selepas 3 tahun - Banyak yang berubah .. huhu

DULU - 2005
Photobucket

KINI - 2008
Photobucket

Selepas 3 tahun, nampaknya banyak yang berubah, cuba korang tingu pic korang sendiri 3 tahun lepas dan bandingkan dgn pic tahun ni .. pasti korang dpt nampak banyak perubahan berlaku dari segi fizikal ( luaran ) dan dalaman diri anda. Dulu saya masih ensem ( ehekkk )berambut dan menten body, kini kepala dibotakan, janggut pun dah tumbuh malah body sudah nda sementen dulu ( naik sket ).. tetapi ada satu yg tetap nda berubah .. saya tetap gidong huahahaha yang penting bahagia .. amin


28 ulasan:

  1. sygku muka ko itu2 bah cuma teda rambut ja heeheh....skrg ada mirip si mawi World....pa2 pun biar la muka berubah...jan ja tu hati ko yg berubah ...bahaya tu...lebih2 skrg..hehehehe

    BalasPadam
  2. Ya tu lah pasal ... kuang kuang kuang :p

    BalasPadam
  3. Dong, Ko sure kah tu gambar 2005, bukan gambar sekolah? ahahhahaha! Acah acah ja! But sekrang lebih cun lah, apa lagi kalo berdiri disebelah si Tompok :-))) Kan Pok?

    BalasPadam
  4. ahhaha...kalo gidong berdiri sebelah trus mcm tu pasangan David Beckham ....hehehe...si beckham pun gundul kan....huhahahaha

    BalasPadam
  5. TIGERLILY - memang 2005 lah bah hehe

    TOMPOK - ko jadi posh lah kan huahahahahahaha

    BalasPadam
  6. Gidong lebih sesuai berkepala botak :)

    BalasPadam
  7. HAFIZ - Tak der makne nyerrrrr

    TANPANAMA - Owhhh baiklah ...

    BalasPadam
  8. hehhehehe...mmglah lain bro...itulah namanya perubahan.....

    BalasPadam
  9. heheheheh...... no comment...

    BalasPadam
  10. AFAD - Yer memanglah lain dah 3 tahun lamanya huhu

    KEMAT - no komen tak payahlah masuk komen cessss

    BalasPadam
  11. ooooooooooooooooooooooooo

    macam tu rupanya....
    sama je....same person!

    gidong will always be gidong

    BalasPadam
  12. Wow! BeckDong & Posh Pok!
    NGAM!!!!!!!!! SAHHHH!

    BalasPadam
  13. yup...mmgpun bro....bro mana gambar hr tu bro...nak jugak...

    BalasPadam
  14. TIGERLILY - Banyaklah ko sana hahahaha

    AFAD - Nanti saya send ..

    BalasPadam
  15. sajhe ajhe nak penuhjan comment list ko hehehehe...

    BalasPadam
  16. KEMAT - Tak der makner nyerrrr

    BalasPadam
  17. sekarang pun hensem juga apa...haha

    BalasPadam
  18. dulu ah encem and sweet.. sekarang sudah tua.. muahahaahaa..

    jgn marah nnt cepat tua.. mcm nenek bamboo..

    bamboo's owner

    BalasPadam
  19. no hal...kalau kau masukkan kat blogpun aku boleh curi kat situ....heheheheh

    BalasPadam
  20. Hmmm mcm mcm juga lah korang ni hmmm

    BalasPadam
  21. botak botak botak, hidup botak hehhehe sia pun dulu botak gundul lagi heehheh gidong sesuai ko berimej botak wahhh hhehehhe jimat kos x payah beli minyak rambut, wax segala hehe

    BalasPadam
  22. you age beautifully.

    beautifully katanya.

    BalasPadam
  23. wah2.. masi teringat gmbr lama yg 2005 tuh.. x sangka dh hmpir 3 taun kia jd kawan huh3

    -merul-

    BalasPadam
  24. Tapi apapun gidong tetap nampak hensem...hehehehehhee

    BalasPadam