Jumaat, 19 Disember 2008

Akhirnya gidong pilih NIKON D90 hehe

Harga semuanya RM4,500 termasuk 2 lens, pelindung lens, tripod paras dada, beg, memori kad 4 gb jenama asal Nikon. Memang rasa teruja dan berbaloi walaupun saya langsung belum tau pungsi2 segalanya wakakaka sepa nak tolong ajarkan huhuhu

Photobucket

Photobucket


12 ulasan:

  1. Hehehe.. welcome to darkside.. you are officially the top 10 person owns Nikon D90 in Sabah.. haha.. Best of luck..!

    BalasPadam
  2. erkks c Gol pandai2 ja bagi statistik pasal Nikon wakakakakaka

    BalasPadam
  3. Erm, ko tau bro...
    baru jak semlm aq belek2 majalah Digital Camera Isu34~Oct'08.
    Kono2 ari ni mau kasi suggest ko beli ni Nikon D90. Tau2 ko memilikinya pula sda ni kan.... Hehehe...

    "D90: Hand-on with the world's first 'video' SLR!" ~ Wah... siap ada cogan kata lagi utk pemilik baru D90...

    BalasPadam
  4. Niuton - tu lah pasal, sa turus bili dah ada stok, banyak kedai teda stok ni benda huhu

    BalasPadam
  5. ishk!over la bah ko ni..lalalala

    BalasPadam
  6. Hehehe.. hantam jak bah.. yg penting.. Welcome to darkside.. bah.. bila mau outing? AIseymen.. Congrats gidong.. ;) Newton.. ko bila? EHehe..

    BalasPadam
  7. setuju ngan ArnabGumuk hehehe

    BalasPadam
  8. Beli juga ya Gidong kemare tu, bolehla melaram dengan kemera tu nanti.

    BalasPadam
  9. kondi, nokoboduk do nikon d90.. hehehe

    BalasPadam
  10. hey congrats :D

    mintak dr shah ajarkan :D

    BalasPadam
  11. BIG congratz! to you Gidong. It's gonna be wah! wah! wah! after this when viewing ur photos :)

    A perfect gift for the coming Christmas and new year.

    Bravo! :)

    BalasPadam
  12. mana mana ja lah korang huhu

    BalasPadam