Khamis, 4 Disember 2008

Bilang saja OK - T2

Pertama kali dengar lagu ni dulu, saya tak ambil perhatian sgt tapi bila lihat klip videonya yg sgtttt kiut, saya terus suka dgn lagu ni, pop kontri yang sgtttt sempoi dan santai ... bisa buat pusing wakakakaka ... kalau dengar lagu ni mesti angguk2 kepala bila sampai part aaah aaah aaah ok .. bilang saja ok ... sangat senang untuk didengari dan dapat menyejukan kepanasan badan dan sangat membahagiakan .. lepas tenson sa tengo klipnya dan dengar lagunya ... waduhhh keren deh lagunya ... wakakaka layan ... ok saya mau teruskan dengar lagu ni sambil tepuk2 tangan hehe

Photobucket

OK - download
seandainya kau bilang saja padaku
apa yang kau rasakan
tanpa harus kau diam dan diam lagi
buatku tak mengerti

kau datang dan pergi
seperti sibuk sendiri
kau suka ku suka
tapi berputar-putar

* aku bingung sendiri melihatmu begini
kau buat aku jadi pusing
aku tahu maumu, aku tahu maksudmu
aku mau jawaban, cukup satu jawaban

reff:
aaaaa, OK
aaaaa, OK
bilang saja OK
ku mau kau dengar OK

kau terlalu lama mengulur waktumu
aku jadi capek deh
jelas-jelas kau sudah tahu hatiku
kau tunggu apa lagi

kau datang dan pergi
seperti sibuk sendiri
kau suka ku suka
tapi berputar-putar

repeat *, reff


7 ulasan:

  1. Wahhh...
    best bangat ni lagu...
    gue jadi penasarn dengarin lagunya...
    hehehe.... ~ bilang saja OK!...

    BalasPadam
  2. NIUTON - ya bilang saja ok haha

    BalasPadam
  3. adei bagus ko layan estrella

    BalasPadam
  4. T2 juga yg bestttt sebab dia bilang OK hehe

    BalasPadam
  5. sy tau ko dingar sana tu lagu tu mlm turus ko suka ni lagu kan haha

    BalasPadam
  6. Bilang saja OK bah kalau kau..haha..new visitor to your blog..gambar depan sama budak budak tu smart o..gila lah..bah nice to meet you..kehoii..

    BalasPadam
  7. Qhris - Ya sa tau ko nda suka tu lagu wakakak

    MERAPU - bah selamat datang ...

    BalasPadam