Jumaat, 16 Januari 2009

Candid dan ........ selamat berhujung minggu ...

Tadi tengah hari saya join Tigerlily Debbie dan Patsy makan Ngau Chap d pekan Menggatal, seronok sangat sebab banyak "pergerakan" dan aktiviti menarik yang bisa d rakamkan melalui lensa kamera tanpa mereka sedari dan dalam keadaan "sebenar".. dua gambar ni antara yang menarik perhatian saya.

Photobucket
Yang pertama adalah seorang warga emas sedang duduk mencangkung ditepi kedai sambil merokok, saya mengambil ni ketika asap rokok keluar dari rokoknya dan saya mengambilnya dari sudut yang saya boleh rakam latarnya seekor burung merpati.

Photobucket
Yang kedua seorang budak ppuan tengah menolak tempat barang ( wah ni bkn bawah umurkah ni dikerah kerja spt ni ) .. kedua dua nya terlalu bagus utk dilepaskan begitu saja dari lensa D90 .. huhu

Akhir sekali kepada pengunjung setia blog Gidong, saya ucapkan selamat berhujung minggu dan jumpa lagi di hari isnin. God Bless semua .. Amin.


11 ulasan:

  1. Good Day Bro..
    Cantik gambar-gambar ko ni..kalau ikut pertandingan boleh menang ni..Selamat berhujung minggu too..adoi...aku stress gila hari ni..

    -joe-

    BalasPadam
  2. Errks melampaulah komen ko ni joe wahahahaha, saya dah hilang stress sebab tu dah leh update blog hehe

    BalasPadam
  3. wow.. semakin expert.... bolehlah ajar saya...

    BalasPadam
  4. idong....kc.update 2 gmbr d bayat blogspot baaa utk tatapan para perantau yg teda plg kg cmas 09....durang tggu2 entri baru 2...

    BalasPadam
  5. Wah nice shot...

    the 2nd pic kan..bila sy tengok..seolah2 gambar tu diambil di vietnam atau somewhere sewaktunya dgnnya :))

    have a great weekend!

    BalasPadam
  6. ALING - Baik lah tengah edit2 bah ni , banyak sgt.

    SCIAS - O wow ya kah mcm hehehe

    BalasPadam
  7. haha mcm di luar negara jak dong... cam di hung kung...hehe

    BalasPadam