Isnin, 18 Februari 2008

Posting pertama utk blog baru .... hampehsss

Alkisah hari ahad saya bangun awal ( sebenarnya di bangunkan oleh adk saya sebab tidur tak sedar diri ) untuk g sembayang ahad seperti biasa di Gereja SIB Asia City... walaupun berat kepala nak bangun coz mlm sebelumnya main daun terup dgn permainan yang dipanggil "jinirol" .. menggunakan teknik lap lap puuuuu tapi meletakkan daun hanya pada satu "peringkat" berbanding lap lap puu yang meletakkan daun sendiri sekali gus untuk dibandingkan dgn kekuatan daun lawan. Anda di kira menang sekiranya anda yang pertama menghabiskan kesemua daun di tangan anda, ini memang permainan yg best utk sukaria .. saya smith mike dan mardon lah yang selalu bermain permainan ni tanpa rasa jemu kerana kami menuliskan setiap markah kami dan sampai pada peringkat markah keseluruhan akan di kira dan menentukan siapa pemenangnya huahahaa lantak lah labuuu . Then sampai d gereja alamak penuh oooo, usher paksa p duduk paling depan dibelakang pastor dan penatua gereja, dah lah lambat datang kena p depan sekali lagi huahahaa padan muka .... tapi lagu2 pujian dan penyembahan hari tu memang besttt ...

Petangnya sepatutnya sa g main bola dgn dorang ( 3 urang lwn "jinirol" tadi ) di padang c Komplx Likas tetapi dlm masa yang sama kawan ajak p main tennis dimana hati sa sekarang lebih kepada tennis walaupun Bola tetap numbur satu bdertaktha d hati hehehe, Yang mana akhirnya saya SANGAT menyesal kerana tidak memilih untuk bermain bola sepak hari tu.. Sebab nya :

1. Saya kalah semua perlawanan ( saya begagar masa main - ntah apa kena ari ni ? )
2. Saya jatuhkan Hp baru kwan saya ke lungkang .
3. Kasut tenis saya rusak ...

Apa sekalipun semuanya tu membuat sa ingt bahawa tidak indah dan gembira HARI HARI yang kita lalui, kadang kala kejadian2 seperti ini akan mengajarkan tentang bagaimana kita mengawal situasi dan bukan kita yang dikawal situasi ... AMIN .. kepada kwan saya yang saya jatuhkan hp ( u noe who u r ) saya minta maaaaaap bebanyak ... saya tau ko maapkan sa juga tu walaupun beratttt sgt ... amin .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan