Isnin, 18 Februari 2008

Sekali lagi saya berpindah "SEMENTARA"

Sekali lagi, saya punya masalah dengan akaun wordpress saya setelah dulu dengan masalah Blogspot, ni yang kin panas ni, saya dah menyukai dengan layout wordpress saya tapi timbul lak masalah lagi huhu ... so saya harap yg ni tdk akan timbulkan masalah lagi, saya tidak akan gunakan akaun noumad.blogspot saya kerana ianya masih menggunakan "style" yang lama dgn hanya boleh mengupdatekan layout dengan html saja, saya pernah cuba upgradenya tetapi layoutnya berterabur, bukan tdk leh buat tapi saya malas nak ubah2 htmlnya lagi .. jadi saya memilih gabungan kedua dua nama blog "utama" saya yang lepas dengan menjadikannya sebagai blog baru dengan menggunakan gabungan gidong-noumad.blogspot.com, saya harap lepas ni teda masalah lagi gan blog saya ... takut ilang mood mau berblog lagi kalau ini pun bermasalah ... tapi saya akan tetap menggunakan blog gidong.wordpress.com sebab saya suka layout dan susunan nya.


Jadi sebagai "test" kepada blog baru ni, saya copy dan paste posting "artikel" terakhir saya dari blog lama gidong wordpress. Mohon maaf sebab dah masuk ketiga saya pindah blog.. mungkin tu lah pasal saya blog saya di labelkan sebagai NO'MAD .. harap ini yang terakhir.. Amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan