Rabu, 5 Mac 2008

Lawatan Sambil Belajar ke MANILA ...

Esok akan jalan lebih kurang jam 1 ptg dari Airport KK ke Clark Pilip, mengikuti Lawatan Sambil Belajar bah ni hehehe ... So ada kemungkinan selama 4 hari saya tidak dapat update blog UNLESS saya dpt kemudahan wifi di sana coz saya tetap bawa laptop sa apalagi kalau jalan jauh2 ni ( nda pun jauh ) .. alamatnya saya terlepas BENDA yg paling saya suka ( MELIHAT KEPUTUSAN PILIHAN RAYA DI UMUMKAN ) ... keciwa sgt bila masanya clash gan masa ke Manila .... tp pa buli buat tikit tu dibeli b4 di umumkan pilihanraya umum dilaksanakan ... so moga2 sa leh online d perantauan ... amin.


P/S : buat pengunjung2 yg budiman, doakan perjalanan saya gan kengkawan d Manila, semoga lancar dan selamat kembali ke KK . Thanks .. AMin.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan