Selasa, 4 Mac 2008

Saya semakin KETAGIH dengan SUDOKU

Sejak beli game PlayStation2 SUDOKU, hari demi hari saya makin ketagih sampai kekadang lupa makan minum leka lawan sudoku gan adk dan kwn sa d rumah, ok jugalah coz mau ikut tonomon di KiKi nanti kalau ada. Gerenti sa mau juin punya. Klik ja ikon di bawah ni kalau korang mau belajar or main sudoku, memasing ada tekniknya tapi bila korang dah master, satu pujol leh korang buat hanya dlm masa 5 minit, tu pun ikut LEVEL apa korang selesaikan.

O ya bagi anda yang menginstol ingin permainan SUDOKU dalam HenPon, anda leh lah klik url yang saya bagi disini, PERCUMA dan grafiknya malah lebih baik dari grafik di KOMPUTER, bergantung pada jenis HenPon anda. Sekiranya anda menggunakan Nokia, anda buka saja dulu file ni dgn ZIP or ZAR then installnya secara automatik melalui Nokia PC Suite, ataupun copy filenya ke dalam HenPon dan installnya secara manual dari file yang anda copy. Gudlak ...

DOWNLOAD SIS SUDOKU UNTUK HANDPHONE DISINI



Games at Miniclip.com - Sudoku
SUDOKU KABOO
KLIK JA SINI UTK KORANG MAIN BAH, SA SELALU MAIN DISINI MASA RIHAT, JGN MAIN MASA KARAJA.. FAHAM !!

PS : nda lama lagi aku masuk tahap SUPER DIFF punya level yehaaa :p. So kepada peminat permainan numbur ni, saya syorkan beli game PS2 SUDOKU yang mempunyai lebih dari 1 juta pajol yang kena korang selesaikan hehehe



Tiada ulasan:

Catat Ulasan