Selasa, 25 Mac 2008

MEMORI TERCIPTA - Shila ( versi studio )

Saya dah jatuh hati gan lagu ni, serius saya katakan saya lebih sukakan lagu ni dari lagu Hanya D Mercu nyanyian AYU ... Saya suka sgt dgn tone seperti ini, nyaring dan melodinya waduhhh .... Di tambah liriknya yg mencerita Betapa satu memori yg indah akan dikenang sebagai kenangan paling indah walaupun hanya untuk sementara kerna terpaksa berpisah pada bait liriknya "Di sini jua memori tercipta, Walau seketika terjalin kasih kita, Mungkin di sini kita kan terpisah, Kenangan bersama tiada ku lupa" dan disudahi dengan bait liriknya yang berkata "Yang terpahit jua termanis, semuanya bagiku terindah' Kuingati buat selama-lamanya" ... aduhhh kena lagi masa2 ni ... adehhhhh tak bley jadi ni ... sabarrrr jaa lah .... Kepada Shila, semoga dpt buat album yg mantap kali ni, bukan album style "kanak-kanak" mcm 2 album sebelum ... sayang kalau bakat besar spt Shila lenyap mcm tu saja.

DOWNLOAD versi Studio - MEMORI TERCIPTA

Bergetar jiwa dipersada bercahaya
Pertemuan harapan pertama kalinya
Bergetar jiwa menghadapi mimpi-mimpi
Sukar dipercaya pintunya terbuka

Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin disini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada kulupa

Mengalun suara sesuri bisikan hati
Seiringan mencari haluan berseni
Bergetar jiwa menghadapi mimpi-mimpi
Tiada pun terduga pintunya terbuka

Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin di sini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada ku lupa

Yang terpahit jua termanis
Semuanya bagiku terindah
Kuingati buat selama-lamanya

Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin disini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada kulupa

Mungkin disini kita kan terpisah
Kenangan bersama
Mungkin disini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada kulupa

PS : Saya tujukan lagu ni buat "kamu" .... jgn pernah lupa walaupun berjauhan ... semua memori yg tercipta, walau seketika akan ku ingati selama-lamanya, walaupun mungkin disini kita kan berpisah tetapi kenangan bersama tdk akn ku lupai.



2 ulasan:

  1. hmmm..... sepalah ya..."kamu" yang jauh tu????

    BalasPadam