Jumaat, 4 Julai 2008

BUAT seorang PEMBACA BODO !!!!

Tolong jgn emel layangkan saya bahawa saya ni pro terhadap Pakatan Rakyat - Dtk Seri Anwar Ibrahim ... Malah jgn sabitkan saya juga dgn mana2 ahli politik atau parti politik .. jgn bermain dgn HAL sesensitif ini .. biar masa yang menentukan dan TUHAN yang tentukan kebenaran hal2 yang sedang berlaku di sekeliling kita sekarang, JANGAN TUDUH sembarangan hanya kerana saya buat Post "malaysia oh malaysiaku", saya post pun berdasarkan FAKTA DAN KEBENARAN Tanpa melibatkan "sokong" atau "tidak" nya saya kepada PR. Guna Akal ... kalau benar ko mau tau apa PANDANGAN saya terhadap kes yang sedang negara kita lalui sekarang ni ... secara JUJUR ini jawapan saya

BILA IANYA MELIBATKAN KES ANWAR, IANYA LEBIH KEPADA
"BERSALAH SEHINGGALAH TERBUKTI TIDAK BERSALAH"


DI PIHAK LAINNYA LEBIH KEPADA
"TIDAK BERSALAH SEHINGGALAH DIBUKTIKAN BERSALAH"

Fikir2lah senidri .. Guna minda dan Guna Akal yang Tuhan sudah berikan. Jangan buat emel layang sebab saya juga "mampu" melakukan JAUH LEBIH TERUK dari itu. Tapi saya TIDAK SEBODOH ITU . Ma kaseh atas keprihatinan anda.



3 ulasan:

  1. Haha... great brother!!! u are someone.. not their own!

    BalasPadam
  2. org nda ada utak mcm tu lah tu gidong ...

    BalasPadam
  3. 3. BERSALAH SEHINGGA TERBUKTI BERSALAH
    4. TIDAK BERSALAH SEHINGGA TERBUKTI TIDAK BERSALAH

    BalasPadam