Rabu, 24 September 2008

Yes Ling !!!!!!!!!!!! Penatlahhhhh

Minggu lepas ma kazen ( sebelah mama ) kebetulan bertugas ke KK ( dia ni bodyguard Raja Muda Perlis ) ... ada juga minta permision utk publish gambar2 dgn RMP tapi tdk dibenarkan atas sebab kenegaraan hehe ... So temankan c ROY ( biasa panggil dia Ling ) g 1Borneo sebab dia tak pernah lagi ke situ .. yang memenatkan sgt tu dia tahan jalan d 1borneo dari pagi ke mlm huahahahaha dah lah malam sebelum dah jalan dari mlm ke pagi adehhhhh ... neway selamat balik ke Perlis .... kim salam dgn anak raja yg comel tu huahaha .. tu ja lah cerita minggu ni ... tak ada pe pe yang nak dikongsikan sangat .. Dan sempat g tengo wayang d 1borneo BABYLON AD .. ceritanya best, nda sangka ia sebuah filem yg mengandungi jalan cerita yang agak baik, ia bukanlah tipikal lakonan "Vin Diesel" yg selalu kita nampak... saya rekomen utk anda tonton filem ini utk nilai sendiri ..



9 ulasan:

  1. buruk lah dia punya ending gids..

    BalasPadam
  2. Nda juga ... saya suka ending dia hahaha ... walaupun nampak sedikit anti klimaks tapi masih "mencapai" piawaian utk "hibur" kan saya hahaha

    BalasPadam
  3. ba sy cuba p tingu la ni kalu ckup tu masa haha

    BalasPadam
  4. Lumis ko p lah tingu .. ajak O2C sekali ah hahahaha

    BalasPadam
  5. wah..tengok wayang tak ajakpun....
    lama jugak aku tak tengok wayang.

    BalasPadam
  6. Fad - Tak der makne nyerrr hahaha

    BalasPadam
  7. sesuai untuk di tonton ka ni dong? nanti sa pi menonton movie ini kio...

    BalasPadam
  8. Ya Gundullllll sesuai untuk di TONTON k ..... ko pi lah tingu tapi jangan tidur dalam panggung macam selalu ... buang masa ja ...

    BalasPadam
  9. ba spt biasa..menteri sosial, ramesh akan atur bila p tgk ni wayang..sekian harap maklum

    BalasPadam