Selasa, 11 November 2008

CAS HALEY - Walking On The Moon

Semalam saya tengo ulangan semifinal America's Got Talent, saya tersentak dgn kebolehan dan bakat "ajaib" yang ada pada CAS HALEY yg menyampaikan lagu Higher and Higher .. Cas Haley seorang penyanyi dgn kelebihan TONE nya yg boleh dikategorikan dlm kelompok Pop Alternative tetapi dia melakukan sesuatu yang luarbiasa dgn mengabungkan melodi akaustik dan reggae sekaligus .. saya bukanlah peminat reggae tetapi bila dgr kelainan dgn gabungan alternative akaustik dan reggae ( sedikit salsa ) ianya sesuatu yang segar dan sgt menarik didengar, saya boleh andaikan CAS HALEY adalah gabungan suara DAUGHTRY dan DAVID COOK tetapi dengan cara yang lebih halus huhu... dan ya betul spt kata judges dia nyanyi lagu Sting Walking On The Moon jauh lebih baik .. bukan saya tidak hormat dgn ketokohan Sting sebagai pelopor musik akaustik tetapi secara jujur nya persembahan dan pembawaan CAS HALEY jauh meninggalkan cara Sting .. saya sgt menyukai konsep dan kelainan yg Cas Haley bawakan .. ini saya kongsikan single cover WAKLING ON THE MOON Cas Haley .. kalau anda tidak pernah dengar lagu Singlenya ni, saya syorkan anda dengar dan nilai sendiri .. kemundian bandingkan dgn versi Sting yg asli , kamu akan faham maksud saya bila sampai pada part Cas Haley nyanyi Bridge akhirnya WOW !!! .. CAS HALEY masuk dlm list Fav singer saya mulai saat ni hehe

WALKING ON THE MOON - Download

Photobucket

Giant steps are what you take
Walking on the moon
I hope my legs don't break
Walking on the moon
We could walk for ever
Walking on the moon
We could live together
Walking on, walking on the moon

Walking back from your house
Walking on the moon
Walking back from your house
Walking on the moon
Feet they hardly touch the ground
Walking on the moon
My feet don't hardly make no sound
Walking on, walking on the moon

Some may say
I'm wishing my days away, no way
And if it's the price I pay, some say
Tomorrow's another day, you'll stay
I may as well play

Giant steps are what you take
Walking on the moon
I hope my legs don't break
Walking on the moon
We could walk for ever
Walking on the moon
We could be together
Walking on, walking on the moon

Some may say
I'm wishing my days away no way
And if it's the price I pay, some say
Tomorrow's another day, you'll stay
I may as well play


4 ulasan:

  1. ui..siok oo dia ni..hehe..sangat2 berbakat kan..bagus dia pigi ikut tu american idol oo...

    BalasPadam
  2. ya bah .. tp saya suka kalau dia nda buat album reggae spt lagu dia dlm album Show You Love tu .. besttt

    BalasPadam
  3. cas haley mmg gempak!! btuah ank dia...huhu

    BalasPadam