Selasa, 11 November 2008

APA PANDANGAN ANDA - SANDIWARA NORMAN HAKIM - akhirnya KANTOIIIII

Saya sempat tengo rancangan MELODI ahad lepas dan paling mengejutkan secara real ditayangkan kisah Abby g mengamuk ke Lokasi GERAK KHAS Yosuf Haslam utk bertemu dgn suaminya Norman Hakim .. antara perbualan yg kita dpt lihat adalah :

Photobucket

ABBY :
“Kenapa asyik mempertahankan dia (Memey)? Memey baik, Memey itu, Memey ini. Saya ini siapa dalam hidup Abang?”

Norman pula menjawab dia perlu mempertahankan Memey kerana dia tidak mahu Memey malu dan nama baik keluarganya terus tercemar gara-gara insiden khalwat tempoh hari.

Kemudian tanya Abby lagi: “Kenapa Abang jadi macam ni sekali? Abang asyik bercerita Memey pandai itu, pandai ini, kenapa? Saya ni isteri Abang tau!”

Jawab Norman pula, “Saya cerita ini dari sudut kemanusiaan. Dia ada emak bapa, dia naif.”

Terus Abby menjawab,” Habis tu, saya tak ada emak bapak?”

Dan semasa ditemuramah oleh wartawan Abby sempat memberitahu bahawa dia amat kesal bila Norman Hakim suruh dia selamatkan Memey dan Dia dari hal ni sebelum g ke wartawan .. alahai Norman ..

Photobucket

Paling sadis Norman Hakim buat pengakuan ini dlm media Bintang Popular dan mengakui sayang Memey .. Kesian Abby huhu :
Norman mengaku sayang Memey

“Saya benar-benar berasa terhina, apa lagi ketika orang lain beranggapan kami sedang bersandiwara. Saya tidak berniat untuk ‘menegakkan benang yang basah’, sebaliknya cuba untuk ‘menarik rambut dalam tepung’. Memey seorang artis baru yang terlalu naif mengenai selok-belok industri hiburan. Saya tak nafikan dalam hal sekarang, saya cuba pertahankan Memey. Dia pun ada mak ayah. Malu keluarga dia nanti.”


“Faktanya, saya mengenali Memey bermula dengan penggambaran drama Pasrah. Selepas penggambaran drama itu berakhir, kami jarang bertemu, tapi ada ketikanya saya dan Memey berhubung apabila saya perhatikan, Memey sama seperti gadis lain yang pernah saya kenal. Tapi, semakin mengenali dirinya, saya perhatikan Memey - beauty with the brain.

Pada ketika saya berdepan pasang surut rumah tangga, Memey berada di sisi saya. Namun, saya tidak boleh meletakkan dirinya sebagai punca keretakan atau pasang surut rumah tangga saya dan Abby. Memey tidak ada kena mengena. Sekiranya saya berdepan dengan pasang surut rumah tangga, tapi anak-anak masih ada, mereka tetap memerlukan perhatian dan kasih sayang saya.

Ada masa-masanya, Memey faham dengan masalah yang sedang saya hadapi. Perhatian Memey terhadap diri saya membuatkan diri ini lebih dihargai. Saya mengaku kesilapan saya, saya terpaksa membuat penafian kepada media. Perhubungan saya dan Memey tidak keterlaluan seperti yang disangka, sebaliknya atas dasar memahami antara satu sama lain, saya tidak menafikannya.

“Perasaan sayang itu memang ada. Apabila Memey boleh memahami diri saya dan sedia membantu dalam perniagaan, saya tak nafikan, wujud sekelumit rasa sayang terhadap dirinya. Namun, saya tidak pernah berniat untuk menduakan Abby kerana dia bukan penyebab. Sekalipun terbit rasa sayang terhadap Memey, namun tanggung jawab saya sebagai suami dan ayah kepada rumah tangga serta anak-anak tak pernah diabaikan.

“Dalam situasi sekarang apabila perkara sudah berlaku, segala-galanya berkemungkinan. Sebabnya saya perlu bertanggungjawab ke atas apa yang berlaku. Saya perlu menjaga maruah keluarga dan dalam masa sama maruah keluarga Memey. Kemungkinan saya memperisterikannya, semuanya kuasa Allah, saya tak tahu apa yang akan berlaku pada masa depan.

Kehidupan perlu diteruskan kerana setiap apa yang berlaku sudah tertulis. Tapi, saya ada bercakap dengan Memey, biarlah saya seorang saja yang buat kenyataan media kerana saya khuatir akan berlaku percanggahan.

“Saya menjalin perhubungan dengan Memey sebenarnya bukan satu kesalahan, tapi apa yang berlaku sekarang ini (merujuk kepada kes tangkapan khalwat dengan Memey), ia satu pengajaran kepada diri saya dan masyarakat.

APA PANDANGAN ANDA ?

BOIKOT NORMAN HAKIM !!!!! BOIKOT GERAK KHAS ...



19 ulasan:

  1. Norman "Memey - beauty with the brain" .. pala hotak ada brain .. dah tau laki orang nak juga menggatal .. brain pala hotak mak bapa dia .. 2 x 5 binatang with no brain !!!

    BalasPadam
  2. kesian oo kan si abby..sy ada tgk jg tu melodi tu ari..ya, ngam la tu boikot tu gerak khas,hehe..

    BalasPadam
  3. Norman memang binatang lah, bini tengah berpantang dan jaga 2 orang anak, sanggup dia pula buat khalwat dgn memey ... dayusssss

    BalasPadam
  4. ibu@isteri teraniaya11 November 2008 1:13 PTG

    bila kuar berita/masalah tntang rumahtangga Abby & Norman ni saya terkenang kembalikan tentang rumahtangga saya dua tahun yg lalu... saya benar2 faham dlm situasi yg mcm ni... lelaki@suami klo uda kedapatan tipu helah bila disuruh buat keputusan mcm2 la alasan yg kuar dari mulut dia.... bilang sayang@kesian anak2 la, keluarga kita la... tapi klo bini@isteri yg nekad utk buat keputusan.... mcm tapak kaki kita pun dia mo jilat(tanda minta maaf la konon).... JAHANAM!!!! saya rasa nasip sia btul2 ada persamaan mcm c Abby ni tau..apa tidanya laki saya pun kira composer@pemuzik yg tak seberapa & pasangan dia tu pula penyanyi dia yg low class... class kambing adalah SUNDAL betul, betina tu sudah sya warning pun tapi telinga dia ilang kali time saya becakap sma dia (perempuan sundal) .... terima kasih gidong coz cepat ko buat ni post harap2 ramai la kwn2 yg bagi komen2 yg tercanggih di cni...

    BalasPadam
  5. Banding Abby dengan Memey tu bagaikan langit dan bumi, ntah apa yg norman nampak dekat ppuan sundal tu ? kesian org baik2 mcm Abby kena tanggung semua demi anak2nya ...

    BalasPadam
  6. BOIKOT NORMAN HAKIM... x peminat siapa la dia... also Memey, Tgu dan lihat.. akan ada balasan..

    BalasPadam
  7. Alahai..kesianya si Abby ni.Fakta yang nyata adalah si Norman ni memang kaki kelentong..dulu kes dia dgn Faradhiya..pastu tu ngan Memey plak.Beauty with the brain?apa maksud?Beauty yg tersembunyi seribu penipuan dalam kepala hotak dia lah tu..menggunakan otak dia tuk menghancurkan rumahtangga org lain.Memang lama dah boikot Gerak Khas..tak seronok langsung..

    BalasPadam
  8. Kesian tengo abby nangis ingatkan nasib dia dan anak2nya .. sial sunggoh NH dan MIMI tu ...

    BalasPadam
  9. norman hakim mcm dh angau jer ngan c memey tuh..smpai pikir lgik pon dh ilang...huh!!

    BalasPadam
  10. ahahahaa whatever it is.... nafsu still wins hehehe... bla bla bla nak mempertahankan maruah la konon... dah kantoi pun nak mempertahankan lagi wakakakaka

    BalasPadam
  11. Mula mula gan Farahdiya lepas tu gan memey .. pas ni NH gan sepa pula ? gan aku kot ?

    BalasPadam
  12. Sebagai wanita dan ibu sia rasa Norman Hakim patut di boikot. Sudah terang lagi bersuluh dia yang buat hal. Abby dan anak2 teraniaya

    BalasPadam
  13. bangang kaaan...

    very the bangang...

    interesting is, this was the first time i saw RTM1 recording Abby and Norman Hakim confrontation. Its like reality TV but even better.

    Norman is an idiot. He should just left the dumb bitch (beauty with brains my ass) when he got caught instead of trying to save her bony ass..

    BalasPadam
  14. Memey ni pandai buat buat org bah huahaha

    BalasPadam
  15. hmmmm

    tak reti nak komen apa2...
    sebab sekarang ni pun rasa macam jadi abby. kena tinggal...

    hahahaha....

    apa pun, kalau dah suami buat perangai camtu, eloklah tetak je leher dia dengan parang!

    tak pun, sumpit je testis dia kasik pecah...baru dia tau seksanya kalau ada orang curang!

    kan gidong kan?

    BalasPadam
  16. Wah, jadi wartawan lak.huhuhuhu. Sokong Siti Nurhaliza

    BalasPadam
  17. TULAHHHHH!!!! IN KEPADA SUAMI2 YG ADA NIAT/INGIN CUBA/MEMANG MENGGATAL PUNYA JENIS TU BRAVO! COZ BERJAYA MENIPU ISTERI UTK KEPUASAN NAFSU YG TELEBIH2 TU TAPI INGAT SEDAP SEDAP MANA PUN TUNGGU LA BALASAN UTK KAMU YA... JGN LA HERAN KLO TIBA2 'ANU' KAMU BER PINDAH TMPT MCM DI KEPALA KA TAU DI DADA KAH SUPAYA URG LAIN PUN BLE NAMPAK JUGA... KEPADA POMPUAN2 YG MEMANG SUKA BANGET KACAU LAKI URG@PERAMPAS LAKI URG & SENGAJA MERETAKAN RUMAHTANGGA URG TU... BERSEDIA2 JUGA LA.. SEDAP SEDAP JUGA TAPI TUNGGU LA MASA KAMU TU BILA 'ANU' KAMU JUGA TIBA2 JA TEDA LUBANG... BARU KO TAU....

    BalasPadam