Isnin, 24 November 2008

Gidong berhujung minggu di Utan Paradise - Jungle Lodge ..

Utan Paradise merupakan RESORT yang baru dibuka di tengah hutan antara Jalan Papar ke Keningau, resort ni berkonsepkan hutan, cara idup ( zaman teda lampu ) walaupun ada letrik tetapi dihadkan hanya pada ham 11mlm utk pengunjung nikmati kembali zaman tanpa letrik hehe, suasana hening, sejuk dan jauh dari kebisingan kota, jauh dari tumpuan orang ramai, yang suka masuk hutan dan mengembara kealam hutan yang belum diterokai sangat digalakkan ..

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Gidong dengan pemilik UTAN PARADISE yg juga merupakan kawan gidong .. En Clement

Photobucket

Photobucket


24 ulasan:

  1. main buyuk niee...sa tia kena bawa pi pun...sindiri2 niee..

    BalasPadam
  2. Semua ni aktiviti O2C .. sepatutnya latihan Karoling tetapi dijalankan di Utan Paradise .. sambil kamu jadi sukarelawan alihkan signboard "jalan" ke Utan Paradise.

    BalasPadam
  3. tu la Daone.....dorg2 ja p kan....sy pun tia kena bawa...huhuhuu

    BalasPadam
  4. Tompok - ko bz di wotopol c clarice kan huahahaha

    BalasPadam
  5. tompok bukan ko pg tmpt kawin ka masa tu... ndapa, len kali kita pigi lagi ramai2... dong, nnt ko bawa kami pigi sana lagi ah...

    BalasPadam
  6. NEWTON - bukan saya yg bawa ah O2C .. sa pun ikut2 ja last minit hehe

    BalasPadam
  7. iya nti kita RAMAI2 lagi p k....heheheh

    BalasPadam
  8. Ops, ya bah plak... OC2 yg buat...
    ~ nda menyesal aq jadi family o2c ~
    :)

    BalasPadam
  9. Bro..siok kah tempat tu?macam tertarik juga ni.Aku pun kenal juga sama si Clament ni.Enda tau plak dia sudah buka bisnis ni...Nanti lah aku jalan-jalan gi sana..tiada Astro kah?hahahahha..karaoke?

    BalasPadam
  10. TOMPOK - Ya ramai2 nanti hehe

    NEWTON - tu lah pasal hehe

    TANPANAMA - sepa juga ni hehe, astro teda, karaoke ada huahahaha

    BalasPadam
  11. wow.. dah macam kampung arwah atuk aku plak... letrik just ada dari kul 6 petang sampai 10 malam... coz mau jimat diesel.... pakai generator sendirik... hehehehe

    BalasPadam
  12. KEMAT - ya ni pun guna generator ja .. lampu2 luar semua guna solar ja hehe maka mlmnya lampu tu kelihatan suram hehe

    BalasPadam
  13. ala bro..aku pun kenal juga bah sama ko ni..sama-sama satu bangunan dulu sana karamunsing komplek.hahaha...nice blog bro..macam aku mau gi cuti cuti sabah sanalah..karaoke malam sampai kul berapa?

    BalasPadam
  14. TANPANAMA - tp sa nda kanal ko plak haha, karaoke ikut suka hati haha

    BalasPadam
  15. AFENDI - Ya masuk utan .. best banyak pacat haha

    BalasPadam
  16. patutla den sonyap jer, masuk ute rhupenyer.

    BalasPadam
  17. sa pun sudah pi sini...tp time tu signboard tu belum ada..mimang siok..tp paling siok tinggal dalam khemah tu..lebih2 lagi bersama urang tersayang...MAHSYUUUUUUUUUUUK!!!

    BalasPadam
  18. FIZ - Ya masuk utan jumpa c urang utan hehe

    ARNABGUMUK - over lah pula ko ni wakakakaka

    BalasPadam
  19. gidong! nah tulung c tau clement..ramai sdh ni berminat mau p sana..d tmpat sy pun ada tnya2 ..haha turus kita minta foc ma clement...kalu nda dushh bilang lalala

    BalasPadam
  20. LUMIS - bah nanti sa ga tau clement , yg penting main frisbe mengelirukan pihak lawan hahahahaha

    BalasPadam
  21. perkataan favourite si gidong!! OVER LA PULAK KO NI!!hahaha..lariiiiiiiiiiik

    BalasPadam
  22. alalala....kau ada pigi rupanya d sana.....mcm tertarik pula mau pigi ni tau....ada air terjun kan sana?......sia sokong tu si arnab gumuk bilang masuk dlm kemah paling siok..hahahhahaha

    BalasPadam