Isnin, 3 November 2008

Makan KFC lepas tu masuk tangki air hahaha

Aktiviti sabtu lepas hanya tidur sehingga tengah hari, asalnya ada plan dgn o2c makan kfc sempena kemenangan sumpit jadi hantu terbaik masa pertandingan Halowin o2c d TNGC, tapi kerna dia balik kampung maka c bobbie tetap menjadikan juga mkn kfc ni, nasib jadi kalau nda kepunan da malam sebelum sudah mimpi makan kfc haha.. lepas tu p PC fair d Komplex Sukan Likas yg memang nda Fair ( sama ja pun harga d cp dll ). Tapi sebelum tu singgah masuk tangki kunun2 mau gambar berani mati hahaha antam ja lah .

Photobucket
KFC bah ni .. c bobbie balanja kunun

Photobucket
Abis makan kfc masuk lah tangki air hahaha ada berani ?

Photobucket
C roy pun ikut p masuk tangki air last last .. hahaha muatkah ?


16 ulasan:

  1. kalo si boby buli kompon si roy pun buli masuk bah ehhehehe...oppps LARI!!!!

    BalasPadam
  2. Buli masuk tapi nda buli kaluar sudah hahaahha

    BalasPadam
  3. gidong--->excuse me...sa bulih keluar pun tu..si roy mangkali terpaksa mau panggil bomba hahahaha

    BalasPadam
  4. BOBIE - Taik ko lah bobbie - 2 x 5 ja pun tu hahaha terpaksa mau kasi tebalik tu tangki hahaha

    BalasPadam
  5. uina...dusta betul c gidong...patut tagerak2 jak sya punya kening...rupa2nya c gidong umpat2 sya di sabah ah...hehe

    BalasPadam
  6. bagus sya kasik lapas seja tu tangki tu hari...biar ko tergulek2..hehe

    BalasPadam
  7. Biru... Biru... Biru...
    mcm iklan Celcom plak :p

    BalasPadam
  8. AFFENDI / FIQREE - KFC memang menyelerakan hehe

    TROYZ - Baru ko tau huahaha jgn lupa ole ole ah haaha

    NEWTON - Ni iklan tangki haha

    BalasPadam
  9. sedap ye?
    hmmm.....

    kalau makan dengan kawan-kawan memang sedap!

    tapi kalau makan sorang-sorang, rasa macam makan pasir....

    BalasPadam
  10. AFFENDI - Kalau saya makan sorang lagi sedap sebab tak payah kongsi makanan gan sesiapa huahaha ... joke ja ... ya benar kalau ada kwn lagi sedap dari makan sorang hehe

    BalasPadam
  11. Troyzz---->ya bah roy, bagus ko lapas jak tu tangki...biar dia tabalik...kotoh nogi kangku hahahaah

    BalasPadam
  12. tong biru... hehehe banyakkan di sana...
    senang kelihatan di setiap rumah...
    heheheh

    BalasPadam
  13. apa kamu buat d dlm tamgki tu gidung?

    BalasPadam
  14. NEL - Fear factor kampung2 haha

    BalasPadam