Isnin, 3 November 2008

Masih teruja dgn uploadin pic yg besar hohoho

Saya masih dlm keadaan teruja dgn setting pic besar sejak saya ubah setting html spt yg sa kata tempoh hari, jadi saya upload lagi balik pic2 yg saya suka lihat dlm banyak variasi ( jatuh hati dgn diri sendiri huhu ) .. peduli apa org kata .. dah lali kena kutuk sumpah serapah hanya kerna upload pic .. nda kisah ni blog saya ... makin "ko" ckp makin lagi saya upload ikut suka hati mak bapa aku .. ko paduli apa ?

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Nah kan basar saya bilang hahahaha


6 ulasan:

  1. sy pun jatuh hati dengan pic ko hehehehe....tpi lebih jatuh jantung sama tuannya...ehhehe...buli ka tu?

    BalasPadam
  2. ooooo
    gambar besar ye?

    kalau letak dalam pendrive 4G muat tak?

    BalasPadam
  3. TOMPOK - hahahaha :)

    AFFENDI - Nda mua mesti pakai 160GB haha

    BalasPadam
  4. IJAM - teruja jgn tak teruja huahaha

    BalasPadam
  5. gambar kat air tue chantek :)
    air tue nmpk sgt chantek!

    BalasPadam