Khamis, 6 November 2008

Senapang patah ku yang power ......

Kemarin sa cuti khas utk balik Kota Belud supaya dpt urus Senapang bah .. jadi jangan lagi korang cuba mcm2 gan saya sebab sa ada sinapang da .. berani kacau berani tanggung huahahaha gurau ja .. sinapang ni hanya kegunaan utk jaga ladang dan tanah .. bukan bunuh urang ah hehe so sampai kampung kemarin , ambil kesempatan bergaya dgn sinapang dulu .. layannn haha

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


40 ulasan:

  1. duiii... paling begaya tu gambar ke-3
    mcm betul2 bru lepas manimbak.
    sayang teda asap, klo nda...

    BalasPadam
  2. muka tu kena bagi laaagi brutal....

    kalau ada costume koboi...mesti lagi best! jadi koboi kota belud! hahaha...

    BalasPadam
  3. NEWTON - Nantilah lepas timbak bakas terus ada asap2 tu huahaha

    AFFENDI - Koboi KB lah ni hehe

    BalasPadam
  4. dei.mula² td sa inagt ko men² sma sinapang men² ( padah nikalu trus tingu pic)wkkakaka..
    skali nga membaca..dooii..btul² plak kn..heheheh
    **
    Ganding nama ka ni dOng..ehehe
    ndakla sa takut kalu ko pigang mcm tu..melainkan tu sinapang ko acu pg tmpt sa..bagagal kama sa..wkakak.*****
    ***
    smpat lgi ko posing sma tu sinapang ooo k..ghehehhe
    ..npa ko ndak kenen² bertiarap...wkakakak..
    ----
    tu la..btul jg c affendi ckp..
    kalu da pakai tupi kubui..fulamak..
    trus kama nek e2 kuda..waaaa.. permintaan melbih pnawaran suda ni taw..hehhehe

    BalasPadam
  5. atukoi....pigang ja ko pandai tu kan dong? timbak ndak pandai kan? ehhehe...bah tolong timbak sy bakas..sy mengidam makan bakas ni ehehhe....

    BalasPadam
  6. DOTH - Kalau acu p tampat ko, matailah ko , sa pula masuk pinjara huahahaha palis2 ...

    BalasPadam
  7. TOMPOK - Bah nanti sa p menimbak bakas sama paus .. kalau nda ada timbak bulukun ja lah hahaha

    BalasPadam
  8. senapang patah ah yg ko punya sana.. bukan senang mo dapat aprroved legal punya.. yg dad sa punya double barrel.. sa kena kasih waris pun sa nda mau.. muehehehee.. bro sa yg satu pun nda mau.. ujung2 brother bungsu yg diwariskan..

    eh ko pernah dengar kah cerita sa tu dong? pasal senapang?

    bamboo's owner

    BalasPadam
  9. BAMBOO - Sa punya legal punya ah hehe bukan bakakuk punya haha, Ya ada sa dengar bah tu ko cerita dulu.

    BalasPadam
  10. isk isk tau la bah sa legal tu.. maksud sa bukan senang mau dapat lesen senapang atau pistol bah.. untunglah yg dapat.. hehhe..

    oh sa sudah lupa sa ada cerita..

    bamboo's owner

    BalasPadam
  11. BAMBOO - Ya sgt susah mau dpt sudah o, at least ada 15 ekar tanah dan alasan yg kukuh sekukuh-kukuhnya baru dpt lesen senapang o sekarang haha

    BalasPadam
  12. dong ko waris la tu senapang...supaya kalo datuk sy p menimbak bakas ko pun p ikut....sinang karaja datuk sy n bekalan daging pun byk...hehehe

    BalasPadam
  13. berapa tahun suda ada kamurang senapang? p la tukar double barrel.. lagi lah..

    dulu dad sa punya senapang pun mcm ne.. iskk mesti rajin mo kasih bersih.. penat sa tengok.. pegang pun sa takut..

    15 ekar kebun getah kah? heehehe.. ya mcm sa ckp tadi korang untung.. kau la yg kena waris kah? si mike nda mau?

    bamboo's owner

    BalasPadam
  14. TOMPOK - Ok bah kalau ko ...

    BAMBOO - Sa nda lah, bagi sama c mike huahahaha

    BalasPadam
  15. ooohhh mike punya.. hehehehe..

    oklah sambung karaja dulu.. busy kami orang kalo hujung bulan.. tutup akaun mau kejar buat bil..

    tata titu tutu...

    say hello sama tompok.. nda ada masa sa p tegur2 da cna blog :) dia baca baitu disini..

    bamboo's owner

    BalasPadam
  16. nda cukup koboi laaa....
    kena pakai topi macam tompok dulu baru jadi....

    kan tompok kann?

    BalasPadam
  17. iya affendi mesti pakai topi kan baru la smart kan3....

    BalasPadam
  18. idong bagus ko pi jaga tu bosing ambil durian kamu sana bawang Noumad... mau testing skill ko monimbak.. Jan ja tu bosing kasi katawa ko tidak koontok menimbak..

    BalasPadam
  19. TANPA NAMA - Mesti koontok bah .. jgn susah, kalau dpt mongoluton sa bagi ko kasi sup ah wakakaka

    BalasPadam
  20. tingu tu gidong...

    tompok juga yang pandai jadi koboi...
    hahahaha....

    kena banyak blaja dari tompok ni! unduk ngadau katakannnn

    BalasPadam
  21. nilaaa kes kao kana cari c tapa 2 kan.....iskkkkkkk!!!! ngam lah 2 sma c mike....bkn jga kao pandai msk hutan p mongintorus......

    BalasPadam
  22. senapang?? satu lagi senjata yang ko dh mula nk buat keganasan.. jgn bunuh binatang!! bunuh org yg mcm binatang!oowyess

    -merul-

    BalasPadam
  23. dong... ko memang suka bergambar kan... so lihat blog aku... anda kena sahut cabaran aku itu.... ok....

    BalasPadam
  24. ALING - Excuse me ... sa ok ja bah mongintorus nih huahahaha

    MERUL - K nak mulakan dgn siapa ? ko ? huahahahahaha

    BalasPadam
  25. KEMAT - Apa hal lagi ni ? hehe

    RIZAL - Whatever !!! wakakakaka

    BalasPadam
  26. aduh nah..... tidak blh bawah main2 sudah c Gidong ni.... nanti kena kajar pakai senapang... siapa yang mahu cuba2 urat sumandak c Gidong, fikir2 dululah 100 kali... haa..haaaa

    BalasPadam
  27. MAHAPSON - Ya butul tu mahap, jangan ko cuba2 huahahaha

    BalasPadam
  28. ui.. ada sinapang.. hehe.. bah.. mari kita p megihum bakas sana telupid.. :)

    BalasPadam
  29. huhu! Bahaya ade di mana2.. Ade lisen ker tu gidong.

    BalasPadam
  30. LUMIS - Bakakuk nda main lah hahaha

    PIRUT - Bah atur bos hehe, kasi sodia noh bansut banyak2 ah.

    IJAM - Ya ada lesen lah, tu pasal berani masuk blog, kalau tak berlesen dah sah tak masuk blog haha

    BalasPadam
  31. perhatian jantan2 semua, nampak tu ada sinapang da jgn kama kamu main mata sama daling da si tompok hehehe silap hari bulan ada yg kana timbak ...palisssssss hehehhehe

    p/s: Gidong jgn ko belajar moguhod ahh takut2 tu sinapang jadi mainan ko huhu takut...

    BalasPadam
  32. PS - Kalau moguhod pun timbak bakas ja bah hahahaha

    BalasPadam
  33. pelangi.. blum kena 'tag' bole bah... sapa suru tgu lama2.. sipa cepat dia dapat he he hee.. ada la kalang kabut mau kawin ni... hahahaaaa

    BalasPadam
  34. HAFEZ - Pasal tu hafiz kena berhati-hati mulai saat ini hehe

    BalasPadam
  35. makin comel la gidong ni skrg..hehehe

    BalasPadam
  36. EQ - wah dgn senapang pun masih comel kah ? huahahahahaha baik lah ...

    BalasPadam