Isnin, 1 Disember 2008

Jemputan KHAS dari blog GIDONG NOUMAD

Bagi anda yang prihatin dengan pesakit AIDS .. ini peluang anda untuk sama2 menyumbang bagi tabung KASIH dan MAF. Sempena dengan hari AIDS sedunia minggu ini, O2C family dengan kerjasama DJUNCTION, Pihak Hospital ( Dr. Roddy ), wakil dari KASIH dan kerjasama juga dari para artis tempatan, satu event yang dipanggil RED GLAM PARTY akan diadakan seperti iklan yang tertera di bawah ini. Dengan hanya RM30 pastinya banyak membantu utk "menolong" hal hal yang berkaitan dengan AIDS .. 100% yuran RM30 anda akan diberikan kepada KASIH.

Ini masanya kita sebagai warga dan insan yang SIHAT tanpa HIV memberi sokongan dan menolong mereka yang sering kita salah tafsirkan, kita lebih cenderung "menghukum" mereka atas "sakit" yang mereka pikul, ini masanya kita tunjukkan bahawa kita punya hati, kita punya kasih sayang, kita tidak prejudis malah kita mahu mereka diberikan "sinar" dan mahu mereka juga diberikan layanan seperti manusia biasa... bak pepatah oang puteh mengatakan FIGHT AIDS NOT PEOPLE WITH AIDS .... Amen.


Photobucket

MENU RED GALM PARTY :
1. SCZHUAN SOUP
2. RICE
3. ROAST CHICKEN CHINESE STYLE
4. STIR FRIED BLACK PEPPER BEEF
5. STEAM FISH FILLET W GINGER & SOYA SOUCE
6. JAPANESE TOFU W MINCE CHICKEN
7. SWEET AND SOUR PRAWNS
8. STIR FRIED MIXED VEGE
9. CHOCOLATE BROWNIES
10. MIXED FRUIT PLATTER
11. FREE FLOW SOFT DRINKS
12. RED WINE

Photobucket

Melalui event ini, anda bukan saja menderma tetapi juga boleh jumpa kawan2 lama/baru, berhibur dgn para artis termasuk gift, dinner dan free photoshot dari jurukamera terpilih. JANGAN LEPASKAN PELUANG INI .

SESIAPA YANG MAHU DATANG ATAU MENDERMA ATAU ADA PERTANYAAN , ANDA BOLEH EMAIL SAYA DI gidong_noumad@yahoo.com.my



7 ulasan:

  1. Macam mana nak participet dlm donation ni gidong?

    BalasPadam
  2. KAMI - Semua info dan phone number saluran utk buat donatian ada di http://o2c-family.blogspot.com SEMUA derma anda sangat sangat di Hargai .. God Bless ...

    BalasPadam
  3. itu band Jiaja pun ada perform ka? bukan dorang sudah split ka pasal ada kenyataan di surat kabar yang menyatakan bassistnya naza sudah pun keluar daripada band tu....

    BalasPadam
  4. JAIRO - Jiaja baru nak promo album, siapa ckp dorang split hehehe dorang dah mengesahkan buat persembahan nanti..

    BalasPadam
  5. bukan apa drg ni juga kawan baik aku ex housemate sebenarnya... cuma ada beberapa bulan yang lalu ada terbaca kenyataan si Naza (bassist) di Daily Express ttg band tu.. kira konpius kla juga pasal lama tak jumpa drg. Ataupun, cuma si Naza saja yang keluar dari band tu?

    BalasPadam
  6. Jiaja masih kekal, mungkin dorang ganti bassist lah

    BalasPadam
  7. mungkin begitu la mengkali ceritanya

    BalasPadam