Khamis, 30 Julai 2009

HIS glory appears ....... Hillsongs


Nah lagu ni kerap berkumandang di meja opis sa sekarang, memandangkan sa DJ di opis bagian kami maka ni ja lah lagu saya sekarang, pedulilah kalau urg nda suka tapi mcm dorang pun tersuka sudah sebab balik2 dengar ni lagu .. saya suka sgt lagu ni, album baru dari Hillsongs, nda sangka Hillsong ada lagu ala ala soprano, ala ala Sarah Brightman dan ala ala Enya punya susunan musik, penggunaan falsetonya sangat mengkhayalkan jiwa huhu .. apa lagi ditambah dgn liriknya yg memang saya perlukan sekarang maka hmmmm waduhh menusuk bah di kalbu ni kunu hehehe

Dan nampaknya utk mengembalikan kesihatan yg suram, saya akan aktif balik mengambil gambar dan jadi model sendiri sebab dgn ini tekanan dari segi apa pun akan hilang ketika saya dlm aktiviti ni ... kan Tuhan boleh guna apa juga sarana utk menolong kita menghilangkan tekanan termasuk fotografi hehe amen ...




4 ulasan:

  1. Ismail - ya ya rest banyak ...

    BalasPadam
  2. sumarat sa kalo d ofis ko hehehe...

    BalasPadam
  3. Semoga status kesihatan akan kembali pada tahap yang optimum :)

    Regards

    BalasPadam